Gry reklamowe w ofercie Redefine

Nobagames to nazwa nowej usługi w ofercie Redefine związanej z produkcją i promocją gier internetowych na rzecz klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Na czele projektu stanął Jacek Jankowski od lat związany z rynkiem gier internetowych w Polsce.

Spółka Redefine rozwija swoje kompetencje związane z grami reklamowymi i uruchamia nobagames (http://www.nobagames.com ) - usługi związane z wykorzystaniem rozrywki w marketingu on-line. Wśród innych projektów Spółki z obszaru gier on-line warto wymienić: poszkole.pl oraz gamerstation.pl.

Zadania nobagames, nowego działu w strukturze Spółki skupiać się mają na dwóch obszarach. Pierwszym z nich jest zmonetyzowanie sekcji rozrywkowych w ramach witryn zrzeszonych w grupie Redefine, w tym serwisu społecznościowego dla dzieci i młodzieży www.poszkole.pl.

Drugim obszarem jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie advergamingu, w tym produkcja gier, ich promocja oraz usługi pokrewne. Wśród pierwszych klientów nobagames są poza klientami wewnętrznymi Redefine (ipla, poszkole.pl) także Castrol i BP.

Gry reklamowe w ofercie Redefine
Mając zaplecze w postaci serwisów rozrywkowych oraz ciekawych treści multimedialnych możemy zaproponować klientom nie tylko produkcję gry, ale także pakiet usług związanych z jej promocją i dystrybucją. To nas wyróżnia wśród konkurencji - mówi Jacek Janowski, Kierownik Działu Gier Internetowych w Redefine oraz brand manager marki nobagames. Wierzymy, że to przekona do nas wielu klientów, którzy mieli dotychczas wątpliwości co do wykorzystania advergames jako nośnika reklamowego. Jest to ważne szczególnie dziś, w czasach gdy efektywność działań marketingowych zyskuje na znaczeniu.

Źródło: Redefine