Ceneo zmienia swój wygląd

Kolejny duży serwis z Grupy Allegro przywdział na lato nowe szaty.

12 maja światło dzienne ujrzała nowa wersja największego serwisu e-commerce w Polsce - Allegro.pl. Na dziś zaplanowano zaś debiut odświeżonej strony Ceneo.pl.

Nowa wersja serwisu jest jeszcze w fazie testów, dlatego też korzysta z niej na razie jedynie część użytkowników. Wkrótce będzie ona dostępna dla wszystkich.

Serwis powstawał przy współpracy z Zespołem Usability i Projektów Graficznych Allegro

Główną różnicą w stosunku do dotychczasowej wersji jest zepchnięcie ze strony głównej kategorii produktów i zgrupowania ich na lewej pionowej belce.

Oto kilka zrzutów:

Strona głównaKliknij, aby powiększyćStrona główna

Strona kategoriiStrona kategorii

Strona produktuStrona produktu

Czytaj też: Skąpiec.pl w całkiem nowych szatach

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.