AdTotal w bankomatach eCard

Sieć reklamowa Wirtualnej Polski - AdTotal - poszerza ofertę o sieć bankomatów eCard oraz serwis internetowy Telepolis.pl.

Dzięki współpracy z eCard klient sieci AdTotal może wyemitować reklamę w kilkuset bankomatach rozlokowanych w całej Polsce. Co ważne, reklamę można targetować na określone lokalizacje, regiony, miasta. W ofercie znalazły się ekrany: transakcyjny, powitalny oraz pożegnalny.

Włączony właśnie do internetowej oferty AdTotala serwis Telepolis.pl to specjalistyczna witryna o szeroko pojętej telekomunikacji (telefonia, sprzęt telekomunikacyjny, nowe technologie służące do przekazywania danych, itd.). Miesięcznie odwiedza ją 665 tys. użytkowników, co przekłada się na 6 mln odsłon.

W ofercie AdTotal obok serwisów WWW i sieci bankomatów znajdują się także rozwiązania mobilne, TV, ekrany LCD. Wg Szymona Szmigiła, Kierownika Sprzedaży Sieci AdTotal, wielość środków przekazu przekłada się na możliwość przebicia się z przekazem promocyjnym przez reklamowy clutter. Odbiorca reklamy styka się

z nią bowiem na wielu różnorodnych nośnikach.