Skąpiec.pl w całkiem nowych szatach

Porównywarka cen Skąpiec.pl zmienia się wprowadzając nowe logo oraz przeprowadzając generalny redesign witryny. Czy nowa wersja serwisu spodoba się internautom i pomoże odzyskać odpływających do konkurencji użytkowników?

Użytkownicy Skąpiec.pl mogą korzystać z całkowicie odmienionej witryny swojej porównywarki cen dostępnej pod adresemhttp://beta.skapiec.pl . Przeobrażeniom uległo niemal wszystko: począwszy od logo, poprzez architekturę i organizację treści po kolorystykę. Zmiany objęły cały serwis: stronę główną, strony produktu, listing sklepów, zakładki oraz formularze.

Celem przeobrażeń było zapewnienie maksymalnej czytelności przy coraz większej ilości treści w serwisie, a także wprowadzenie intuicyjnej nawigacji, ułatwiającej wyłowienie atrakcyjnych ofert. Nie bez przyczyny Skąpiec.pl przechodzi ostatnio gruntowne zmiany oraz intensywnie poszerza zakres swych usług (np. program partnerski, wideotesty). Istniejąca od 2004 r. porównywarka cen powolutku gubi dystans do czołówki, czego potwierdzeniem jest 12. lokata kategorii E-commerce w majowym Megapanelu PBI/Gemius (917 tys. real users). Czy nowa witryna pozwoli odzyskać stabilne miejsce na podium polskich porównywarek i wyprzedzić bezpośredniego konkurenta tj Okazje.info oraz dogonić Nokaut.pl?

Serwis w odświeżonej wersji wydaje się zwiększać szanse odzyskania pozycji. Nowa witryna Skąpca w porównawniu z wersją poprzednią zaskakuje minimalizmem. Jest z pewnością bardziej czytelna, przejrzysta oraz krótsza. Zrezygnowano z ciemnych barw charakterystycznych dla "starego" menu, treść z wyszczególnionymi kategoriami zorganizowano w trzech kolumnach umieszczając po prawej stronie najbardziej popularne produkty. W centralnej części witryny znalazło się okno wyszukiwarki.

Skąpiec.pl w całkiem nowych szatach

Skąpiec.pl dostał także całkiem nowe logo.

Skąpiec.pl w całkiem nowych szatach
Od początku postawiliśmy, że nie idziemy w kierunku rewitalizacji w sensie lekkiej korekty logo. Modyfikacji uległo wszystko: od kolorystyki i kroju czcionki po zastosowaną symbolikę. Nowy logotyp odznacza się prostotą graficzną, mocno akcentuje charakter serwisu oraz nawiązuje do jego nazwy - powiedziała Monika Janiszewska, specjalista ds. PR serwisu.

Użytkownicy porównywarki mogą dzielić się swoimi opiniami i sugestiami na temat nowej wersji witryny za pomocą specjalnie udostępnionego formularza. Twórcy witryny deklarują, że są otwarci na wszelkie uwagi, a to jeszcze nie koniec zmian. Pragniemy zaznaczyć, że proces doskonalenia witryny na tym się nie kończy. Cały czas trwają prace nad kolejnymi funkcjonalnościami i zawartością serwisu - zapewnia Monika Janiszewska.

Źródło: Skąpiec