Netshare - program partnerski Redefine

Firma Redefine uruchomiła program oferujący partnerom bezpłatne narzędzia internetowe oraz możliwość czerpania zysków finansowych wynikających z emisji reklam. Program Netshare skierowany jest do wszystkich wydawców, aczkolwiek szczególnie interesujący wydaje się być dla właścicieli mniejszych witryn.

Ruszył adresowany przede wszystkim do małych wydawców internetowych program partnerski spółki Redefine. Projekthttp://Netshare.pl oferuje partnerom bezpłatne narzędzia internetowe (statystyki, adserwer) wraz z jednoczesną możliwością czerpania zysków z emisji reklam.

Aby stać się uczestnikiem programu partnerskiego należy rozpocząć korzystanie z bezpłatnych usług oferowanych w ramach Netshare lub pobrać ze strony www.netshare.pl skrypty umożliwiające emisję reklam za pomocą opcji "wklej i zarabiaj". Zatem z programu korzystać mogą zarówno osoby, które wykorzystują oferowane bezpłatne narzędzia, jak i wydawcy zainteresowani tylko dodatkowymi zyskami z reklam. Dzięki emisji reklam zbierane są punkty, które wymieniać można na nagrody i gotówkę. Uczestnicy Programu Partnerskiego mogą liczyć także na specjalne oferty, m.in. rabaty na płatne usługi, a w przyszłości - wg obietnic twórców - szereg innych dodatkowych usług.

Przypomnę, że kierowana przez Marcina Perego spółka Redefine w październiku 2008 r. przejęła 100% udziałów w Stat24 "nabywając" równocześne zasięg, na który złożyła się oglądalność witryn korzystających z bezpłatnych statystyk Stat24. Wówczas to spółka Redefine ogłosiła, że działająca pod jej skrzydłami sieć reklamowa redAd posiada 71% zasięgu w polskim internecie. Niezbędna była zmiana regulaminu, do którego wprowadzono zapis o emitowaniu reklam na witrynach wykorzystujących Stat24; znaczącą modyfikacją było także wdrożenie rozwiązań uniemożliwiających nakładanie się reklam z różnych sieci. Dodatkowo, przygotowując pole do działania dla Netshare do regulaminu wprowadzono kolejne regulacje dotyczące podziału zysku z reklam.

Obecnie zakończył się okres testowy, po którym program Netshare liczył 350 tys. witryn. Okazało się, że właściciele serwisów partnerskich mogą liczyć na zauważalne zyski: od 0,12 CPM w branży IT do 0,35 CPM w kategorii: turystyka.

Rozpoczęcie rozliczeń jest ważnym krokiem w rozwoju programu, jednak wciąż jednym z pierwszych. Chcemy teraz skupić się na trzech rzeczach - po pierwsze na poszerzaniu ofert wobec wydawców, czyli listy narzędzi i usług internetowych z których będą mogli bezpłatnie korzystać. Drugą ważną kwestią jest pomoc witrynom w optymalizowaniu swoich zysków z reklam emitowanych za pośrednictwem programu Netshare. Trzecią kwestią jest wzbogacenie listy formatów reklamowych - poinformował Rafał Janik, Pełnomocnik Zarządu ds. Serwisów Stowarzyszonych.

Czytaj także:

Redefine ujawnia zasięg reklamowy

redAd: reklamy ze stat24 nie będą wchodzić w drogę sieciom reklamowym