Artegence wygrała przetarg na obsługę interaktywną Netii
- Artur Małek,
- 08.07.2009, godz. 09:08
Artegence w wyniku wygranego przetargu stworzy nowy serwis korporacyjny www.netia.pl oraz uspójni wygląd i strukturę serwisów należących do Netii.
Artegence przedstawiła ofertę obejmującą przebudowę architektury informacyjnej i opracowanie projektów graficznych istniejących serwisów, a także wdrożenie technologiczne, badania użyteczności oraz autorski system zarządzania treścią. W ramach długofalowej współpracy Artegence odpowiadać będzie również za rozwój i dalszą optymalizację stron Netii.
Nie jest to pierwsza kampania Artegence dla Netii. W połowie 2008 r. agencja stworzyła serię filmów oraz strony internetowe na potrzebę kampanii "Człowiek Kursor".
Inni klienci Artegence z sektora telekomunikacyjnego to Plus GSM i Era GSM.