Digital One dla OFE PZU

Agencja Digital One opracowała strategię internetową dla kampanii "Starter w przyszłość". D1 bazowała na koncepcie kreatywnym powstałym w agencji Leo Burnett.

Osią komunikacji online jest webspecial www.pzu.pl/ofe, który ma za zadanie zachęcić młode osoby, podejmujące pierwszą pracę, do przystąpienia do OFE PZU.

Każdy internauta, który uruchomi prototypową maszynę, dowie się, co może go czekać za kilkadziesiąt lat. Aby to zrobić należy wpisać specjalny kod aktywujący. Kody są rozdawane w salonach empik, można je także wygenerować już w samym serwisie. Starter prognozuje przyszłość na podstawie odpowiedzi, udzielanych przez użytkownika.

Jak zapowiada Digital One - "każde końcowe podsumowanie jest generowane indywidualnie i w sposób zaskakujący internautę". Serwis dostępny online od 8 czerwca, jest kolejnym już projekt zrealizowany przez D1 dla OFE PZU.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.