Artegence dla marki Twist
- Artur Małek,
- 24.06.2009, godz. 12:53
Ruszyła miesięczna kampania dla marki jogurtów Twist, należących do Bakoma. Jej osią jest strona WWW , na której można pokręcić Twista w rytm "Let’s twist again" Chubby’ego Checkera. Za całość działań w internecie odpowiada Artegence.
Twist - pozostając marką osób aktywnych i poszukujących wygody w "życiu w biegu" - chce wzmocnić swój wizerunek produktu kojarzonego z witalnością i radością życia.
Inspiracją dla stworzenia kreacji przez Artegence jest piosenka "Let's Twist Again".
- Tekst piosenki po prostu zachęca do spróbowania Twista po raz kolejny - mówi Bartłomiej Wyszyński z Artegence. - To, ile użytkownik zobaczy na stronie twistagain.pl, zależy od tego, jak bardzo będzie "twistował". Im bardziej twistuje, tym strona staje się bardziej roztańczona i witalna - dodaje.
Na stronę Twistagain.pl - twistagain.pl/ - prowadzi użytkownika internetowa kampania zaplanowana przez Artegence.