iStore.pl wsparte przez Allegro i Ceneo

Należąca do Grupy Allegro platforma iStore.pl świadcząca usługi hostingu oprogramowania e-commerce wprowadza istotne zmiany. Mają się one przysłużyć zarówno użytkownikom Allegro, jak i właścicielom sklepów korzystających z oprogramowania serwisu.

iStore.pl wprowadza w sklepach możliwość logowania loginem Allegro, dzięki czemu kupujący będą mogli dokonywać zakupów używając swojego "allegrowego" konta.

Ponadto zostaną oni objęci, znanym już z Allegro.pl, Programem Ochrony Kupujących. Zapewnia on rekompensatę nawet do 10.000 zł w przypadku, gdy kupujący zapłacili za towar, ale go nie otrzymali lub otrzymali towar, który znacznie różni się od opisanego w ofercie.

"Dzięki programowi sklepy zyskują zaufanie Kupujących, którzy otrzymują gwarancję bezpieczeństwa zakupów" - czytamy w infiormacji prasowej.

Jedną z kluczowych zmian jest bezpłatna integracja z Ceneo.pl - największą polską porównywarką cen - mówi Tomasz Cynar, menedżer iStore . pl. - Sklep nie będzie obciążany żadnymi kosztami ze strony Ceneo.pl tytułem korzystania z tej funkcjonalności. Produkty ze sklepów iStore.pl pojawiać się będą automatycznie w Ceneo.pl, dzięki czemu sklepy zyskają miliony potencjalnych Kupujących. Na uwagę zasługuje również fakt, iż wszelkie formalności dotyczące sklepu i porównywarki będzie można odtąd realizować w jednym miejscu" - dodaje Cynar.

Wprowadzono także nowy wygląd sklepów iStore. "W celu zapewnienia sklepom wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, oprogramowanie zostało znacznie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google" - czytamy w informacji prasowej.

Jak informuje iStore zmienia się również formuła współpracy dotycząca opłat za hosting e-sklepów. Dotychczasowy model abonamentowy zastąpiony będzie modelem prowizyjnym, znanym już doskonale Użytkownikom Allegro.

Wprowadzamy atrakcyjne, niskie stawki prowizji, stanowiące procent od wartości zamówienia - mówi Cynar. - Zmieniają się one elastycznie, w zależności od kategorii. Istotnym jest fakt, iż w ramach opłat dostarczamy sklepom bardzo unikalne, a co za tym idzie wartościowe możliwości, jak dotarcie do kilku milionów użytkowników Ceneo.pl czy Program Ochrony Kupujących, gwarantujący zaufanie i bezpieczeństwo Kupujących. Oczywiście sklep będzie miał możliwość ubiegania się o zwrot prowizji, jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane - dodaje. Naszą ideą jest dostarczenie sklepom tego, co lubią i czego potrzebują najbardziej - transakcji.

Czytaj też: www.sklep.na.allegro.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.