MySpace - lider wideo traci czas

O ile Facebook. com już od czterech miesięcy przoduje wśród amerykańskich serwisów społecznościowych pod względem liczby użytkowników jak i również pod względem spędzanego na nim czasu, MySpace wciąż jest liderem na polu wideo strumieniowego.

Czas użytkowania serwisu Facebook.com wzrósł w ciągu roku (od kwietnia 2008 r. do kwietnia 2009 r.) o 700 proc. i wyniósł w kwietniu ok. 231 mln godzin (wg Nielsen).

Jest to już czwarty miesiąc z rzędu, kiedy Facebook.com (wg Nielsen) prowadzi na tych dwóch polach wśród amerykańskich serwisów społecznościowych.

Inaczej sprawa ma się z oglądalnością wideo na amerykańskich SN - tutaj liderem jest MySpace, na którym od kwietnia 2008 r. do kwietnia 2009 r. wykonano 120 mln odtworzeń klipów muzycznych. Na Facebook odtworzono dużo mniej, bo 41 mln wideo.

Mimo to, użytkownicy korzystają z MySpace coraz krócej. W kwietniu internauci spędzi na MySpace ok. 83 mln godzin. Co więcej, jest to spadek w stosunku do kwietnia ubiegłego roku aż o 31 proc.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.