Acrobat.com - biurowy pakiet Adobe w Sieci

Internetowa usługa Adobe integrująca aplikacje biurowe oraz narzędzia do współpracy i obiegu dokumentów wychodzi ze stadium beta.

Edytor tekstu Buzzword - jeden ze składników usługi Acrobat.comKliknij, aby powiększyćEdytor tekstu Buzzword - jeden ze składników usługi Acrobat.comW serwisie Acrobat.com dostępne są webowe aplikacje niezbędne w każdym biurze - edytor tekstu (Buzzword), program do tworzenia prezentacji (Presentations) oraz komunikator Adobe Connect Now. Ponadto usługa umożliwia konwertowanie plików do formatu PDF, przechowywanie plików na dysku sieciowym oraz ich przesyłanie do innych użytkowników.

Usługa skierowana jest w głównej mierze do użytkowników biznesowych. Producent oferuje dostęp do niej na zasadach miesięcznej lub rocznej subskrypcji w pakiecie Premium Basic and Premium Plus. W ramach pakietu Basic (14,99 USD miesięcznie, 149 USD rocznie) użytkownik otrzymuje prawo do konwersji 10 plików do formatu PDF miesięcznie oraz organizacji spotkań sieciowych przez Connect Now z maksymalnie 5 innymi osobami. Pakiet Plus kosztuje 39 dolarów miesięcznie (399 USD rocznie), a jego wykupienie umożliwia nieograniczoną konwersję plików do PDF oraz spotkania z 20 osobami.

Aplikacje webowe - twój drugi pecet w Sieci
Aplikacje webowe pokrywają coraz większe spektrum zastosowań. Które są najlepsze i jak ich używać? Za pomocą naszych porad optymalnie wykorzystasz możliwości oferowane przez bezpłatne serwisy umożliwiające edycję grafiki i dokumentów.

Czytaj więcej
Adobe zachowa darmową, podstawową wersję Acrobat.com. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się z użyciem identyfikatora Adobe ID.

Erik Larson, dyrektor marketingu i zarządzania produktem, odpowiedzialny za Acrobat.com, przekonuje, że usługa nie jest wyłącznie alternatywą dla takiego oprogramowania jak Microsoft Office czy Dokumenty Google. Adobe chce "ułatwić użytkownikom wypracowanie nowego modelu współpracy nad dokumentami" - w modelu tym kilka osób edytuje jednocześnie ten sam dokument. Zmiany wprowadzane są na bieżąco, więc w każdej chwili dostępna jest aktualna wersja pliku. Zdaniem Larsona opisywany sposób pracy jest nie tylko bardziej efektywny, ale i przyjemniejszy (mniej spotkań, mniej korespondencji).

Więcej informacji: Acrobat.com.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.