Autotrader: dodaj ogłoszenie za darmo

Od początku czerwca klienci indywidualni serwisu Autotrader.pl mogą dodawać ogłoszenia bez uiszczania żadnych opłat. Zmianom towarzyszy rozpoczynająca się dzisiaj kampania reklamowa.

Klienci indywidualni zainteresowani umieszczaniem ofert w serwisie motoryzacyjnymhttp://Autotrader.pl (Agora S.A) mogą od początku czerwca br. zrobić to za darmo.

W ramach wprowadzonych zmian dla klientów profesjonalnych pojawiły się zaś nowe funkcjonalności ułatwiające zarządzanie ogłoszeniami publikowanymi w serwisie np. eksportowanie oferty z serwisu Autotrader na inną stronę internetową, powiadomienia, schowek oraz opcje umożliwiające jednoczesne wyróżnienie kilku ofert lub przedłużenie okresu ich ważności.

Zmianom w serwisie Autotrader.pl towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Od 8 czerwca obejmie ona nośniki reklamy zewnętrznej (powierzchnie AMS), internet (m.in. portal Gazeta.pl, Moto.pl), radio (Złote Przeboje, Roxy FM), oraz prasę (m.in. AutoBit, AutoBiznes).

Autotrader.pl zawiera oferty kupna-sprzedaży samochodów osobowych, pojazdów użytkowych, terenowych, motocykli, łodzi i jachtów. Oprócz ogłoszeń motoryzacyjnych w serwisie można znaleźć porady dla kupujących pojazdy oraz oferty ubezpieczycieli. Serwis zasilił porfolio Agory w 2008 r., w efekcie zakupu przez Spółkę wszystkich udziałów w Trader.com (Polska) od spółki Pronto Invest B.V. za cenę 54,4 mln USD (120 mln zł). Kwota transakcji okazała się być jednak zbyt wysoka. Agora w styczniu 2009 r. dokonała odpisu aktualizacyjnego w wysokości 27,2 miliona złotych co pomniejszyło wartość inwestycji do 93 mln zł.

Autotrader.pl (452 tys. real users) zasila obecnie grupę serwisów motoryzacyjnych Gazety.pl (zasięg 6,75% i ponad 1 mln 100 tys. użytkowników wg marcowego Megapanelu PBI/Gemius) oraz współpracuje m. in. z: Moto.pl, eBay.pl, Interia.pl oraz Autofoto.pl.

Źródło: AGORA