Z MySpace do Interii

Do zespołu INTERIA.PL - po 7 latach przerwy - powrócił Jarosław Szubrycht. Objął on stanowisko brand managera, w ramach którego będzie odpowiadał za projekty muzyczne INTERIA.PL, w tym istniejące już serwisy: Muzyka i Muzzo.pl oraz inne, zaplanowane na przyszłość.

Jarosław Szubrycht współtworzył dział Muzyka w portalu INTERIA.PL w latach 1999 - 2002. Następnie zajmował się marketingiem w firmie fonograficznej Mystic oraz portalu Onet.pl, a przez ostatni rok pełnił funkcję content managera w MySpace Polska. W tym czasie również zajmował się dziennikarstwem, głównie tematyką popkulturalną - publikował m.in. w "Dzienniku", "Rzeczpospolitej", "Machinie" i "Filmie". Od jesieni 2007 roku prowadzi dział muzyczny w tygodniku "Przekrój".

- "Jesteśmy bardzo zadowoleni z kolejnego powrotu osoby, która tworzyła kiedyś portal Interia.pl. Pozycja Jarka w branży, a także jego doświadczenie nabyte w ostatnich kilku latach to wielki potencjał, który pomoże nam efektywnie rozwijać projekty związane z muzyką i rozrywką" - mówi Tomasz Jażdżyński, Prezes Zarządu INTERIA.PL.

W INTERIA.PL Szubrycht odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój serwisów muzycznych, opracowanie i realizację strategii działań promocyjnych i marketingowych oraz kontakty z partnerami zewnętrznymi. Obowiązki brand managera zamierza połączyć z pracą dziennikarską, pub likując swoje teksty w serwisie Muzyka w INTERIA.PL