Dominik Kaznowski na czele nowego działu marketingu i PR w Naszej Klasie

Nasza Klasa rozpoczęła tworzenie działu marketingu i PR, do którego włączony zostanie dotychczasowy departament PR. Nad realizacją nowej strategii marketingowej czuwać będzie Dominik Kaznowski.

Dominik Kaznowski, dotychczasowy pełnomocnik zarządu ds. rozwoju biznesu w spółce Nasza Klasa stanie na czele nowo powstałego działu marketingu & PR oraz odpowiedzialny będzie za realizację strategii marketingowej największego w Polsce serwisu społecznościowego.

Do działu marketingu pod wodzą Kaznowskiego włączony zostanie departament PR; proces łączenia i reorganizacji pracy będzie realizowany przez najbliższe 6 miesięcy.

Od 15 czerwca następuje również zmiana personalna w kierownictwie public relations Naszej Klasy. Obecny dyrektor ds. PR, Bartek Szambelan, przekaże obowiązki Joannie Gajewskiej - dotychczasowemu rzecznikowi prasowemu firmy, która awansuje na stanowisko dyrektora ds. komunikacji. Sam Bartek Szambelan zakończył współpracę z Naszą Klasą.

Ciągle się rozwijamy, szukamy nowych, optymalnych dla nas rozwiązań. Dziękujemy Bartkowi za rok wspólnej pracy. Teraz będziemy się koncentrować przede wszystkim na marketingowym rozwoju firmy - podsumował zmiany Arkadiusz Pernal, prezes Naszej Klasy.

Tworzeniu nowego działu marketingu i PR towarzyszy rekrutacja na odpowiednie stanowiska (obecnie poszukiwani są do pracy we Wrocławiu m. in. analityk marketingowy, specjalista ds. promocji, specjalista ds. PR).

Dominik Kaznowski, szef działu marketingu & PR w Naszej Klasie
Dominik Kaznowski z branżą internetową związany jest od 2001. Pracował m. in. w PZU, gdzie sprawował funkcję z-cy Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, a w latach 2006-2008 jako Dyrektor Marketingu Pionu Internet odpowiedzialny był za ten obszar w Agorze S.A. Zasiadał również w składzie Rady Nadzorczej IAB Polska oraz PBI, wciąż jest członkiem Komisji Etyki Reklamy w Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Dominik Kaznowski to także Prezes Zarządu spółek: Xevin Consulting oraz Interaktywnie. Współpracę z Naszą Klasą rozpoczął w grudniu 2008 r. obejmując stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. Business Development.

<b>Na czym polegać będzie nowa marketingowa strategia Naszej Klasy?</b>

Decyzja o stworzeniu działu marketingu & PR jest naturalną konsekwencją założeń rozwojowych firmy. Portal przez nas prowadzony zmierza w stronę internetowej platformy komunikacji a strukturyzujący się dział, będzie miał za zadanie wspierać obrany kierunek przekształceń. Obecnie rozpoczęliśmy rekrutację do nowego działu; docelowo zespół marketingowy NK będzie się składał z około 8 osób, konkretne nazwiska nie są jeszcze znane. W tej chwili wraz z Joanną Gajewską tworzymy trzon nowej struktury. Na temat strategii oczywiście jeszcze trudno się wypowiadać bezpośrednio. Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed portalem jest utrzymywanie stałej dynamiki wzrostu i śledzenie najnowszych trendów w nowych mediach.

<b>Czy nadal pozostanie Pan na stanowiskach w innych spółkach?</b>

Jeśli chodzi o XC, to w dalszym ciągu pozostaję udziałowcem spółki i mam wpływ na strategiczne kierunki jej rozwoju. Natomiast nie jestem zaangażowany w działalność operacyjną - zarządzaniem spółką i jej rozwojem zajmuje się mój partner Michał Celiński. Podobnie zachowuję udziały w Interaktywnie.com. Zapewne to nie wszystkie projekty w jakie zaangażuję się w tym roku. Moim zdaniem czasy dekoniunktury sprzyjają nowym wyzwaniom ;)

Źródło: Nasza-Klasa.pl