GoldenSubmarine dla Porsche Cayenne

Wystartowała internetowa kampania reklamowa promująca Porsche Cayenne Diesel. Autorem kreacji całej kampanii jest agencja interaktywna GoldenSubmarine.

Kampania "Nowy Cayenne Diesel - Inne paliwo. Ten sam duch." ma na celu poinformowanie o specjalnym Pakiecie Biznes pozwalającym na odliczenie pełnej wysokości podatku VAT od zakupionego samochodu. Adresatami kampanii są potencjalni nabywcy, czyli głównie osoby prowadzące własną firmę oraz wszyscy ci, którzy zawodowo związani są z zarządzaniem i finansami.

Kampania, oprócz znanych portali, obejmuje również strony lifestylowe, takie jak: Żagle, Golf News, Sport24, Manager-Lifestyle i Money-Hitech.

Kampania jest drugim projektem realizowanym przez agencję dla marki Porsche. Poprzednia kampania (www.porscheblizejnizmyslisz.pl) dotyczyła wsparcia wyprzedażowego modeli Porsche z rocznika 2008.

Przykłady kreacji:



Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.