Konferencja "Internet 2k9. Złoto tylko dla zuchwałych" już w środę 20 maja

Już w środę 20 maja rozpocznie się organizowana przez Internet Standard cykliczna konferencja będąca najważniejszym wydarzeniem roku branży internetowej. Konferencji "Internet 2k9. Złoto tylko dla zuchwałych" towarzyszyć będzie rozdanie nagród dla Człowieka Roku 2008 i Firmy Roku 2008 przyznanych przez Internet Standard.

Okres spowolnienia gospodarczego i kryzysu to czas, który wymusza zmianę sposobów myślenia i działania. Jedni stają się ostrożniejsi, wycofują się i czekają. Inni ryzykując czasem wszystko łapią wiatr w żagle czyniąc kryzys okresem największego prosperity dla swoich biznesów. Czy tym razem złoto należeć będzie do zuchwałych? Jakie są i jakie powinny być strategie internetowe w tym niepewnym okresie? Czy i jak dużo internet na kryzysie zyska, a ile być może straci?

Konferencja Internet 2k9. Złoto tylko dla zuchwałych organizowana przez Internet Standard zaliczana jest do najważniejszych wydarzeń branży internetowej w Polsce. W tym roku czwarta już edycja konferencji poświęcona będzie analizie sytuacji biznesowej największych graczy internetowych w Polsce oraz prześwietleniu ich strategii rozwoju w dobie kryzysu.

Jak co roku, wśród prelegentów będą przedstawiciele najważniejszych graczy polskiego rynku internetowego m. in. Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Interia.pl, Tomasz Józefacki, członek zarządu Agora S.A, Robert Bednarski, wiceprezes zarządu Onet, Michał Brański, członek zarządu o2.pl, Grzegorz Tomasiak, prezes zarządu WP.pl, a także Arkadiusz Pernal, prezes zarządu Nasza-Klasa, Mariusz Gralewski, prezes GoldenLine.pl. Nie zabraknie ekspertów związanych z funduszami inwestycyjnymi (m. in. Rafał Styczeń, prezes IIF S.A; Sebastian Kwiecień, prezes Venture Incubator), a także przedstawicieli branży reklamowej: Przemysław Wojak, managing partner, TEQUILAPolska, Marcin Woźniak, dyrektor zarządzający ARBOmedia; Tomasz Rzepniewski, Head of MEC Interaction, Mediaedge:CIA.

Gościem specjalnym konferencji będzie Diego Semprún de Castellane, senior director w fimie Nielsen Online, który przedstawi tajniki badania skuteczności reklamy on-line na przykładzie produktu AdRelevance.

To już tradycja, że na konferencjach z cyklu Internet 2k gościmy najważniejsze osoby w polskim interecie, staramy się także pokazywać przedsięwzięcia, które doskonale wpisują się w najnowsze trendy- w tym roku serwis mikroblogowy Flaker, serwis społecznocznościowy Nasza-Klasa czy GoldenLine, oraz projekty e-commerce: startup peryskop.pl, porównywarka Okazje.info oraz Pkt.pl i bank PKO BP - mówi Agnieszka Świtkowska, wydawca Internet Standard.

Podczas konferencji zostaną także wręczone nagrody przyznawane przez redakcję Internet Standard dla Człowieka Roku i Firmy Roku Internet Standard.

Zaproszeni prelegenci, eksperci w swoich dziedzinach gwarantują wysoki poziom merytoryczny konferencji, a uroczysty koktajl w plenerze, który odbędzie się pierwszego dnia konferencji sprzyjać będzie nawiązywaniu kontaktów biznesowych i nieformalnym rozmowom, pozwoli na chwilę relaksu w przyjemnej atmosferze pod gołym niebem - dodaje wydawca Internet Standard.

Partnerem merytorycznym konferencji jest Gazeta.pl, a patronem branżowym Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska.

Partnerem srebrnym są Platnosci.pl.

Patronat medialny objęły: Interia, Bankier, o2.pl, Gazeta.pl, Onet, WP.pl oraz IDG.pl. Patronem konferencji został serwis GoldenLine, Nasza-Klasa, BizOn Media.

Konferencja odbędzie się w Warszawie w Businessman Institute (ul. Trakt Lubelski 40a) w dniach 20-21 maja 2009 r. Szczegóły konferencji, program oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stroniehttp://www.internetstandard.pl/konferencje/internet2k9.html .