Zmiany dla klientów Moto Gratka.pl

Kilkadziesiąt nowych propozycji wyglądu stron zaproponował swoim klientom portal ogłoszeniowy Gratka.pl. Wiosenne zmiany kierowane są do właścicieli autokomisów i sklepów motoryzacyjnych. Nowoczesny wygląd, możliwość prezentacji wideo oraz mapy we wszystkich ogłoszeniach, to tylko niektóre ze zmian.

Nowe szablony pozwalają klientom portalu Moto Gratka.pl w łatwy sposób zarządzać wyglądem swojej strony. Wśród nowych funkcjonalności pojawiły się: możliwość wyboru wersji kolorystycznych, jednego z możliwych układów strony, czy też możliwość wyboru zdjęcia do nagłówka, w tym umieszczenia własnej propozycji.

"Chcieliśmy umożliwić naszym klientom w prosty sposób modyfikację ich narzędzia pracy" - mówi Filip Stefański, menedżer projektów w Gratka Sp. z o.o. - "Dzięki tym zmianom, ich strona będzie dostosowana do indywidualnych potrzeb, a także zyska nowoczesny wygląd" - dodaje Filip Stefański.

Nowością jest także możliwość dodania prezentacji wideo do ogłoszenia oraz mapy z lokalizacją.



"Tak szeroki wachlarz możliwości wyróżnia nas na tle konkurencji" - mówi Artur Wiśniewski, prezes zarządu Gratka Sp. z o.o. - "Dzięki nowym szablonom klienci w elastyczny sposób mogą zarządzać poszczególnymi modułami strony, a także zyskali kilkadziesiąt nowych kombinacji ustawienia jej wyglądu" - dodaje prezes.

Przykładowe zmiany w wyglądzie można zobaczyć m. in. na stronie autokomisu: www.auto-port.gratka.pl.

Wcześniej w maju serwis Moto.Gratka.pl uruchomił nowy system promocji ogłoszeń. Zmiana umożliwia wyróżnianie ogłoszeń na zasadzie "podbić". Użytkownik sam decyduje, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta znalazła się w czołówce listy wyszukiwania.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.