Internet Group zainteresowany marketingiem mobilnym?

"Parkiet" spekuluje, że Internet Group prowadzi strategiczne rozmowy z firmą One-2-One specjalizującą się w marketingu mobilnym, która obecnie znajduje się w portfelu MCI Management.

Trwają spekulacje mediów związanych z Giełdą Papierów Wartościowych odnośnie rozmów, które w celu znalezienia partnera finansowego prowadzi Internet Group. Potwierdziły się przypuszczenia, że nie są to firmy: PPWK, MNI oraz Point Group.

"Parkiet" typuje, że potencjalnym partnerem IGroup może myć spółka marketingu mobilnego One-2-One, która przez fundusz MCI Management (właściela 30% akcji) została wystawiona na sprzedaż. Giełdowa kapitalizacja tej firmy wynosi około 19 mln zł, 30% pakiet spółki należący do MCI wart jest około 5,6 mln zł. Strategia MCI Management zakłada wyjście z One-2-One w 2009 lub 2010 r. oraz sprzedaż akcji za gotówkę.

Czy IGroup prowadzi rozmowy o kapitałowej współpracy właśnie z One-2-One?

Można tak sądzić z kilku powodów - piszą eksperci "Parkietu". Po pierwsze, zarówno IGroup, jak i One-2-One zajmują się wsparciem marketingowym przedsiębiorstw i ich biznesy uzupełniałyby się. Po drugie, IGroup po przejęciu przez właścicieli CR Media Consulting podejmuje działania podobne do kroków MNI, które niedawno zdecydowało się wzmocnić swój biznes esemesowy, łącząc go z EL2, spółką zależną PPWK i konkurentem One-2-One.

Jan Wojciechowski, prezes i akcjonariusz IGroup nie potwierdza żadnych informacji. Nieoficjalnie wiadomo jednak, że już wcześniej Internet Group próbował rozmawiać z właścicielami One-2-One, wysoka cena nie doprowadziła jednak do porozumienia.

Nic nie wiem o rozmowach z IGroup w sprawie sprzedaży One-2-One - powiedział cytowany przez "Parkiet" Tomasz Czechowicz, prezes MCI Management. Ale nie muszę wiedzieć - dodał.

Źródło: http://www.parkiet.com

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.