Zmiany w dziale sprzedaży sieci Ad-Vice

Do zespołu Ad-Vice na stanowisko dyrektora sprzedaży dołączył Jakub Wilczak, dotychczas związany z siecią Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas pełniący obowiązki dyrektora sprzedaży, objął nowo utworzone stanowisko new business director.

Jakub Wilczak dotychczas związany z siecią Ad.net, jako kierownik działu sprzedaży, odpowiadał za wdrażanie strategii produktowych i sprzedażowych, stały kontakt z aktualnymi klientami firmy, realizację projektów i zarządzanie budżetami.

"Duża część z naszych kontrahentów miała już okazję zetknąć się zawodowo z Kubą, który od czerwca 2006 roku przez prawie trzy lata pełnił różne funkcje w sieci Ad.net, odpowiadając m. in. za budowanie dobrych relacji z rynkiem. Wyzwania nowego stanowiska w Ad-Vice i nowe zadania postawione przed Jakubem sprawiły, że szybko przyjął propozycję i podjął decyzję o przejściu do naszej sieci“ - mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice Sp. z o.o.

Zmiany w dziale sprzedaży sieci Ad-Vice

Jakub Wilczak

W Ad-Vice do zakresu obowiązków Jakuba Wilczaka należy kompleksowa obsługa domów mediowych, kreatywne wsparcie dużych projektów reklamowych oraz rozwój nowych produktów sieci. J. Wilczak dołączył do zespołu Ad-Vice z początkiem maja.

Zmiany w dziale sprzedaży sieci Ad-Vice

Dominik Dębski

Dominik Dębski od dwóch lat związany jest z siecią Ad-Vice. Jako new business Director odpowiedzialny będzie za przygotowanie zintegrowanej oferty usług e-marketingu, świadczonej przez portfelowe spółki z grupy Xevin Investments (Cube Group, Autentika, 8fish, Xevin Consulting) a także pozyskiwanie nowych klientów.