Media Ambassador dla marki House

Agencja interaktywna Media Ambassador na potrzeby marki House zaprojektowała kolejne wcielenie serwisu prezentującego nową kolekcję wiosna/lato 2009 - www.house.pl.

Celem aktualnych zmian w serwisie www.house.pl było podkreślenie międzynarodowego charakteru marki oraz oderwanie od konkretnego kraju - stąd obecność w serwisie m.in. wielojęzycznych elementów.

"Projekt podkreśla wartości marki i nawiązuje do cech grupy docelowej, dla której liczy się wolność, zabawa i wspólne spędzanie czasu z przyjaciółmi. Wplecione w serwis ciekawe materiały fotograficzne i filmowe oraz odważne (ale wciąż użyteczne i przyjazne dla użytkowników) podejście do części e-commerce podkreśla trendsetterski charakter marki" - czytamy w rozesłanej informacji prasowej.



Jest to już ósmy sezon współpracy pomiędzy firmą Artman (właściciel brandu House), a Media Ambassador. Sieć sprzedaży spółki Artman obejmuje obecnie blisko 200 salonów w Polsce oraz poza granicami kraju.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.