Odświeżony i społecznościowy serwis National-Geographic.pl

Wydawnictwo G+J uruchomiło odświeżony serwis National-Geographic.pl, w którym szczególną uwagę położono na budowanie relacji społecznościowych. Wg wydawcy polska wersja nowego serwisu jest jedną z najbardziej rozbudowanych wersji serwisów NG realizowanych przez licencjobiorców marki na całym świecie.

Nowa wersja serwisu NG uruchomiona została przez wydawnictwo Gruner + Jahr Polska z okazji obchodów 10-lecia istnienia polskiej redakcji National Geographic. Zastąpiła witrynę działającą pod tym samym adresem od 2002 roku.

Obecnie http://www.National-Geographic.pl oferuje aktualności i artykuły z magazynów podróżniczych "National Geographic Polska" oraz "Traveler", a także fotografie publikowane na ich łamach autorstwa wybitnych artystów z całego świata. Dostępne jest także kalendarium informujące o ważnych wydarzeniach i imprezach turystycznych, ubogi jak na razie dział multimedia oraz "geopedia" dostarczająca skonsolidowaną wiedzę z artykułów.

Część serwisu dostępna jest jedynie po zalogowaniu dla prenumeratorów. W ramach "Klubu Prenumeratora" skorzystać można z konkursów, rabatów w sklepie oraz zaproszeń na wystawy i imprezy organizowane przez National Geographic Polska. W specjalnym panelu można też sprawdzić, kiedy kończy się prenumerata oraz dowiedzieć się jak ją przedłużyć.

Integralną częścią serwisu jest sklep posiadający w swojej ofercie książki, albumy, filmy oraz akcesoria podróżnicze firmowane przez National Geographic.

Wyróżnikiem serwisu ma być oferowanie rozbudowanych narzędzi społecznościowych.

National-Geographic.plNational-Geographic.pl

Polski serwis jest jednym z najbardziej rozbudowanych serwisów National Geographic realizowanych przez licencjobiorców tej marki na całym świecie - powiedział Marcin Kozioł, Dyrektor Multimediów G+J Polska. - Żaden inny serwis NG nie angażuje użytkowników w tak szerokim zakresie, dając im szansę zaistnienia, pokazania siebie i swojej twórczości innym sympatykom idei przyświecających działalności Towarzystwa National Geographic.

Tworząc własny profil w serwisie użytkownicy mogą opowiedzieć o swoich ulubionych miejscach na ziemi, archiwizować ciekawe artykuły, a także zbierać punkty i budować swoją pozycję w społeczności National Geographic. Istnieje także możliwość publikowania własnych artykułów i relacji z podróży, tworzenia fotoblogów, galerii zdjęciowych, które będą oceniane przez innych członków społeczności, a także przez redakcję National Geographic Polska.

Wg lutowych wyników Megapanel PBI/Gemius serwisy podróżnicze wydawnictwa G+J zajmują dopiero 9. lokatę w kategorii "Turystyka" przyciągając do siebie ponad 311 tys. użytkowników generujących blisko 1,9 mln odsłon. Liderem stawki są serwisy turystyczne Onetu (ponad 1,7 mln real users) pozostawiając daleko za sobą tematyczne witryny WP (753 tys. użytkowników) oraz Grupy eholiday.pl (745 tys. real users).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.