Wspólna oferta reklamowa Agory i IDM Net

W ofercie Internetowego Domu Mediowego Net S.A. adresowanej do klientów z branży budowlanej i wnętrzarskiej znalazły się reklamy w należących do Agory i Trader.com Polska serwisach o nieruchomościach. W dalszym ciągu jednak reklamy te będą obecne w ofercie działu sprzedaży segmentu Internet Agory.

Agora i Internetowy Dom Mediowy Net S.A. nawiązały współpracę w zakresie sprzedaży reklam w serwisach z zakresu nieruchomości.

Na mocy umowy IDM Net sprzedaje powierzchnie reklamowe największego polskiego portalu o nieruchomościach: GazetaDom.pl i innych serwisów wnętrzarskich z grupy Budownictwo i nieruchomości (1 mln 183 tys. real users wg lutowego Mepanelu PBI/Gemius) oraz należącej do grupy Trader.com Polska witryny Domiporta.pl (332 tys. użytkowników). Łączny zasięg witryn Agory w kategorii "Nieruchomości" wynosi 31,76%.

Jednocześnie reklamy te nadal będą obecne w ofercie działu sprzedaży segmentu Internet Agory.

Dzięki połączeniu sił udało się stworzyć ofertę, która w branży budowlano-wnętrzarskiej nie będzie miała konkurentów. Jednocześnie prowadzenie sprzedaży tej oferty przez wyspecjalizowany zespół IDM Net pozwoli zespołowi Gazeta.pl skoncentrować się na efektywnej sprzedaży i zaspokajaniu potrzeb klientów w branży nieruchomości - powiedział Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w segmencie Internet Agory.