SPORTSonline: nowa tematyczna sieć reklamy
- Bożena Jaskowska,
- 22.04.2009, godz. 16:00
Dom mediowy Cormedia uruchomił kolejną tematyczną sieć reklamy. SPORTSonline specjalizuje się w projektach wykorzystujących sport jako kanał marketingowy.
Portfolio domu mediowego Cormedia, w którym znajdują się tematyczne sieci BUDOWNICTWOonline oraz STYLonline, wzbogaciło się o kolejny produkt.
SPORTSonline skupia serwisy o tematyce sportowej - docelowo z zakresu wszystkich najpopularniejszych w Polsce dyscyplin sportowych: piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, lekkiej atletyki, żużla, tenisa, Formuły 1 oraz skoków narciarskich.
Obecnie do SPORTSonline należy blisko 20 serwisów internetowych, których łączny zasieg - wg danych Cormedia - wynosi prawie milion internautów (real users). Do końca roku planowane jest podwojenie tego wyniku.
Iwo Gałecki, dyrektor generalny Cormedia jest przekonany, że wkrótce sieć SPORTSonline będzie numerem jeden w swojej kategorii.