Nowe pakiety w sieci AdRadio
- Artur Małek,
- 20.04.2009, godz. 13:09
Pierwsza w Polsce sieć reklamowa skupiająca internetowe stacje radiowe - AdRadio - należąca do CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA), stworzyła pakiety reklamowe.
Reklamodawcy mają możliwość skierowania oferty do dwóch grup docelowych, podzielonych w ofercie AdRadio ze względu na płeć na następujące pakiety:
- AdWomen - skierowany do kobiet (obejmuje 108 wyselekcjonowanych kanałów radiowych)
- AdMen - dedykowany mężczyznom (obejmuje 139 wyselekcjonowanych kanałów radiowych).
Doboru kanałów z określonym rodzajem muzyki dokonano w oparciu o badania Instytutu Badania Rynku i Opinii Publicznej Millward Brown SMG/KRC.
Standardowa kampania jednotygodniowa w sieci AdRadio obejmuje ponad 18 tysięcy emisji spotu reklamowego. Przewagą sieci AdRadio jest wiarygodność danych. Słuchalność w AdRadio jest podawana z dokładnością do 1 osoby. Dla porównania w radiu FM wyniki mogą być oparte wyłącznie na estymacjach na podstawie badania dedykowanego pomiarowi słuchalności radia "day after recall" (odtworzenie dnia poprzedzającego wywiad).