Agora sprzedaje reklamy w formacie InSkin

w ofercie sprzedażowej portalu Gazeta.pl znalazł się innowacyjny format InSkin. Pierwsza w Polsce reklama wykorzystująca możliwość prezentowania marki w ramce obrazu wideo pojawiła się na początku kwietnia i należała do firmy Michellin.

W ofercie reklamowej Gazeta.pl w ramach reklamy wideo znalazł się - wg zapewnień wydawcy po raz pierwszy w Polce - format InSkin.

InSkin jest interaktywną ramką reklamową otaczającą odtwarzacz wideo. Użytkownik zainteresowany obejrzeniem całej reklamy, może w każdej chwili ją rozwinąć i zapoznać się z materiałem promocyjnym - animacją, reklamą wideo czy miniaturową stroną internetową. Oglądany klip wideo jest na ten czas automatycznie wstrzymywany.

InSkin jest wyjątkowo skutecznym, interaktywnym narzędziem reklamowym, angażującym internautów. Ponieważ jest inicjowany "na życzenie" przez samych użytkowników, nie jest natarczywy i nie denerwuje. W kontekście coraz większej popularności materiałów wideo w internecie, InSkin to ważny krok w rozwoju oferty reklamowej w sieci - mówi Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży w segmencie Internet Agory.

Z reklamy w formacie InSkin jako pierwsza w Polsce skorzystała firma Michelin, której kampania promocyjna na Gazeta.pl ruszyła w pierwszych dniach kwietnia. Media zaplanował i zakupił MEC Interaction, dział interaktywny domu mediowego Mediaedge:cia.

Format InSkin jest popularny wśród reklamodawców w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych (korzystali z niego m. in. LG, Nokia, Sony, Toshiba, Citroen i Guiness). Znajduje się w ofercie takich wydawców jak The Sun czy Telegraph Media Group.

Agora sprzedaje reklamy w formacie InSkin

Reklama Guiness w formacie InSkin w Telegraph

Źródło: AGORA