Agencja K2 Internet uruchomiła wewnętrzny inkubator

Przedmiotem zainteresowania K2 Top of Mind, bo tak nazwano inkubator, jest rozwój nowych usług agencji i wsparcie najbardziej innowacyjnych projektów realizowanych przez K2.

K2 Top of Mind jest wewnętrzną strukturą w ramach agencji. Na jej czele stanął Arek Szulczyński, związany z K2 Internet od 2002 roku, w której dotychczas odpowiadał jako Account Director za całokształt współpracy agencji z grupą kluczowych klientów, takich jak Coca-Cola Poland, Peugeot Polska czy Sanitec Koło. Pod koniec 2008 roku zajął on stanowisko Innovation Directora w K2 Internet SA.

"K2 Top of Mind to przede wszystkim specjalny proces wewnątrz agencji, nadzorowany przeze mnie, który wyłapuje najbardziej innowacyjne projekty w agencji i daje im dodatkowe wsparcie w postaci wiedzy, ludzi oraz czasu. Jest to inwestycja K2 w innowacje" - mówi Arek Szulczyński, Innovation Director K2 Internet SA.

Pierwszym inkubowanym przedsięwzięciem jest dział K2 Motion. Rozwijany już od 1,5 roku zespół posiadający kompetencje do zaplanowania, zorganizowania i poprowadzenia przedsięwzięć z obszaru wideo (serwisy video, fabuła, dokument, animacja, efekty specjalne, 3d, postprodukcja) nie tylko na potrzeby Internetu.

Pierwszym projektem, który powstał przy wsparciu K2 Top of Mind było "Volvo XC60 - Piękno wymaga bezpieczeństwa". Uruchomiony w grudniu serwis został już nagrodzony Kreaturą.

Arkadiusz SzulczyńskiArkadiusz SzulczyńskiKolejne projekty to serwisy wideo - Mobilnybank.pl, Wszechburger.pl oraz najnowszy Przejdzdoplay.pl.

Cele są dwa. Po pierwsze chcemy, żeby K2 przyciągało najbardziej kreatywnych pracowników związanych z branża interaktywną, a po drugie chcemy żeby Ci zdolni ludzie mieli warunki odpowiednie do twórczej pracy. Aby tak się stało musimy otaczać innowacyjne projekty specjalną opieką. I o to właśnie ma zadbać inkubator kreatywny K2 Top of Mind - dodaje Łukasz Lewandowski, Co-managing Director K2 Internet SA.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.