Veneo dla Lux Med

Działająca na rynku prywatnych usług medycznych Grupa Lux Med, odświeżyła swój wizerunek w sieci. Serwis kompleksowo zaprojektowała i wykonała krakowska agencja interaktywna Veneo.

Nowa strona firmy Lux Med pojawiła się pod adresem www.luxmed.pl. "Podstawowym wyzwaniem było stworzenie serwisu atrakcyjnego i użytecznego dla obszernej i silnie zróżnicowanej grupy docelowej jaką są zarówno klienci indywidualni jak i korporacyjni."- czytamy w informacji prasowej. Według tej właśnie koncepcji, już na poziomie strony głównej jesteśmy proszeni o wybranie jednego z trzech działów: "Dla pacjentów" (m.in. cennik usług lekarskich, grafiki pracy lekarzy), "Dla firm", "Grupa Lux Med" (dział dla przedstawicieli mediów, partnerów handlowych oraz potencjalnych pracowników).

Nowy serwis wkomponowuje się w cała kampanię reklamową Lux Med przeprowadzaną w prasie i indoorze pod hasłem "Najbliżej po zdrowie".

Veneo przez wykonanie projektu www.luxmed.pl poszerzyło grono swoich klientów, do których należą m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Play czy Unimil.