IDMnet i SMI ze wspólną ofertą

Od kwietnia Internetowy Dom Mediowy NET (IDMnet) i SUPERMEDIA Interactive (SMI) rozpoczną strategiczną współpracę. Jej wynikiem jest wspólna oferta obejmująca usługi marketingu internetowego i mobilnego, skierowana do klientów zewnętrznych.

"Partnerstwo pozwoli nam lepiej wykorzystać przewagi wynikające z reputacji naszych marek i przynależności do silnej grupy medialnej. W ramach współpracy, poza opracowaniem wspólnej oferty, planujemy połączone działania handlowe oraz promocyjne. Pierwsze efekty będą widoczne już przed świętami, kiedy ruszy nasza akcja wielkanocna." - mówi Anna Kaczmarska, Dyrektor Zarządzający IDMnet.

IDMnet i SMI będą oferować kompleksową obsługę klientów, obejmującą doradztwo, projektowanie i wdrażanie serwisów, pozycjonowanie, badania oraz planowanie działań promocyjnych. Firmy będą działać na zasadach partnerstwa.

W ramach wspólnej oferty SUPERMEDIA Interactive będzie odpowiadać za opracowanie rozwiązań internetowych (m.in. intranetów czy rozwiązań e-commerce) oraz mobilnych (konkursy i loterie SMS). Natomiast DMnet zapewni realizację szerokiego wachlarza kampanii internetowych, również z wykorzystaniem targetowania behawioralnego (w oparciu o technologię nugg.ad)

Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronie IDMnetu - Anna Kaczmarska Dyrektor Zarządzający oraz Michała Hejka Dyrektor ds. Badań i Rozwoju, a po stronie SUPERMEDIA Interactive - Bartosz Wilczyński Dyrektor Generalny i Anna Kopczyńska Dyrektor ds. Obsługi Klienta.