Marketeo.pl dwukrotnie zwiększyło przychody w 2008 r.

Notowana na NewConnect spółka Marketeo.com osiągnęła w 2008 r. łączny przychód w wysokości 8 mln zł. W tym roku firma zapowiada odświeżenie istniejących już serwisów oraz prognozuje wzrost przychodów z niedawno powstałego sklepu internetowego Narzedzia.pl.

Spółka Marketeo.com zajmuje się przede wszystkim sprzedażą powierzchni reklamowych na należących do niej serwisach oraz usługami B2B. Oprócz głównej platformy - Marketeo.com - firma posiada obecnie aż 21 serwisów branżowych (m.in. Tworzywa.com.pl, Drukarnie.com.pl, Opakowania.com.pl), na których podmioty gospodarcze ogłaszają swoje produkty.

W zeszłym roku łączna sprzedaż firmy wyniosła 8 mln zł, co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2007. Zysk netto spółki wyniósł w 2008 r. 128 tys. zł wobec 55 tys. zł w roku uprzednim. - Zeszły rok był rokiem inwestycji, obecny będzie rokiem ich realizacji - mówi Agnieszka Bartoszewicz, prezes Marketeo.com. Czy w 2008 pojawią się nowe serwisy branżowe pod marką Marketeo.com? - Posiadamy obecnie 50 zarejestrowanych domen zawierających bardzo dobre słowa kluczowe, powstanie nowego serwisu to kwestii chwili. Nie mogę powiedzieć nic więcej. - mówi A. Bartoszewicz.

W br. zarząd Marketeo.com przewiduje dwukrotny wzrost sprzedaży e-commerce za pośrednictwem swojego sklepu internetowego Narzedzia.pl, przy zachowaniu wysokiej zeszłorocznej marży.

Obecnie z międzynarodowej platformy handlowej Marketeo.com korzystają firmy z ponad 220 krajów w tym najczęściej z Polski, Chin, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

Na rynku światowym podobne do Marketeo.com przedsięwzięcie prowadzone jest przez chiński portal Alibaba, który jest właścicielem bardzo dużej internetowej platformy handlowej www.Alibaba.com