Momentum Worldwide: nowe kanały komunikacji z klientem

Blogi, mikroblogi oraz otwarta grupa dyskusyjna na temat marketingu zintegrowanego w społecznościowym serwisie profesjonalistów to nowe narzędzia za pomocą których agencja Momentum Worldwide komunikować chce się ze swymi klientami i otoczeniem.

Wyróżnikiem agencji Momentum Worldwide na rynku interaktywnym jest realizowanie strategii "phygital" polegającej na łączeniu tradycyjnych narzędzi BTL-owych z nowoczesnym światem cyfrowej rzeczywistości w celu wywołania emocji związanych z marką.

W ten trend wpisywać się mają nowe kanały komunikacji z klientem i otoczeniem funkcjonujące obok form tradycyjnych takich jak: public relations, komunikacja bezpośrednia, casy studies, eventy, materiały drukowane oraz szkolenia.

W marcu agencja uruchomiła własną grupę w serwisie Goldenline, blogi www.blog.momentum.pl wraz z jego angielskim odpowiednikiem oraz mikroblogi Twitter.com, Flaker.pl, Blip.pl oraz Pinger.pl. Ponadto Momentum używa narzędzi Web 2.0 do komunikacji wewnętrznej w obrębie firmy. Tak powstały wewnętrzne bazy wiedzy oparte na wiki, blog oraz "mini-serwis społecznościowy". Podkeśla się także, że każdy pracownik agencji jest ambasadorem marki Momentum Worldwide, komunikując działania agencji w obszarze swoich własnych profili w serwisach społecznościowych oraz blogów.

Na mikroblogach pojawiają się ciekawe linki do różnych, inspirujących artykułów lub materiałów, mówiących o skutecznej komunikacji. Z kolei na naszej stronie internetowej, dziennikarze mogą znaleźć bieżące informacje prasowe oraz informacje o agencji. Na blogach pojawiają się artykuły naszych ekspertów, inspiracje i ciekawe informacje ze świata reklamy, nowinek technicznych oraz ciekawe realizacje komunikacji. Każdy znajdzie tu coś dla siebie - charakteryzyje wielokanałowość komunikacji agencji z otoczeniem Jacek Gadzinowski, Business Development Director w Momentum Worldwide.