Swistak.pl i Emuzyka.pl w sieci Ad-vice

Do sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyły dwie ważne witryny: Swistak.pl i Emuzyka.pl.

Wśród nowych serwisów w sieci Ad-Vice znalazły się także: Instrukcja.pl, Wyklady.org, Pcfoster.pl, Joe.pl, Limetka.pl. Łączny zasięg nowo pozyskanych witryn to ok 1,6 mln użytkowników (Real Users) miesięcznie, wg grudniowego Megapanelu PBI/Gemius.

- Zwiększamy zasięg poprzez rozbudowę tematyczną naszego portfolio. Rozpoczynamy współpracę z kolejnymi dużymi, dobrze znanymi wydawcami (Emuzyka.pl, Swistak.pl), jak również z serwisami wąskotematycznymi (Czasnazysk.pl, Forum.prawnikow.pl, Wykłady.org, czy PCFoster.pl). Do naszej sieci dołącza również następny nowy start'up: Instrukcja.pl - mówi Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice.

AKTUALIZACJA

Sieć Ad-vice nieco pośpieszyła się z ogłoszeniem informacji, o tym że serwis aukcyjny Swistak.pl wejdzie do ich portfela - rozmowy z serwisem aukcyjnym nie przyniosły oczekiwanego skutku. Tym samym pozyskany zasięg nie wyniesie (jak poinformowaliśmy wcześniej) 1,6 mln użytkowników, a 800 tys. wyłącznie z Emuzyka.pl.

Oto sprostowanie z Fotka.pl:

Współpraca z siecią Ad-vice dotyczy wyłącznie serwisu Emuzyka.pl, należącego do Fotka.pl sp. z o.o. (dawniej Interaktywna sp. z o.o.). Powierzchnia reklamowa w serwisie aukcyjnym Swistak.pl będzie natomiast sprzedawana wyłącznie przez dedykowany zespół Biura Reklamy Fotka.pl.