Comtica dla CKM

Wideo i społecznościowe funkcje to podstawowe elementy nowej witryny internetowej magazynu CKM z portfolio Marquard Media Polska.

Interaktywny serwis przygotowany przez spółkę Comtica (Grupa One-2-One) wdrożony został w przeciągu kilku dni (jak zapewnia Piotr Szostak, prezes Comtiki).

Było to możliwe dzięki wykorzystaniu narzędzi, zbudowanych na podstawie platformy streemo.pl i multiscreen.tv, które umożliwiają implementację interaktywnych rozwiązań dla wydawców.

Użytkownicy serwisu CKM.pl uzyskali możliwość tworzenia własnych profili, a tym samym zamieszczania m.in. filmów video czy pisania blogów. Stałymi elementami redakcyjnymi są konkursy z nagrodami dla najaktywniejszych czytelników ckm.pl.

Już niebawem wspólnie zaprezentujemy nowe serwisy tytułów Wydawnictwa Marquard - Olivia.pl. panidomu.pl oraz shape.pl - powiedział Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu MMP.

Comtica należąca do giełdowej Grupy One-2-One jest także odpowiedzialna za hosting oraz obsługę redakcyjną serwisu ckm.pl w kooperacji z miesięcznikiem CKM.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.