OtoMoto.pl współpracuje z tygodnikiem Auto Świat

Tygodnik Auto Świat, wydawany przez Axel Springer Polska, nawiązał partnerstwo strategiczne z serwisem motoryzacyjnym OtoMoto.pl. Współpraca dotyczyć będzie zarówno obszaru redakcyjnego, jak i działań promocyjnych.

Partnerzy deklarują współpracę przy tworzeniu nowych projektów internetowych oraz wymianie treści redakcyjnych pomiędzy OtoMoto.pl a tygodnikiem Auto Świat i jego internetowym odpowiednikiem - Auto-Swiat.pl. Na stronie głównej serwisu Auto-Swiat.pl prezentowane są ogłoszenia z OtoMoto, a na należącym do Grupy Allegro serwisie ogłoszeniowym artykuły motoryzacyjne z Auto-Swiat.pl.

W planach są również m.in. raporty motoryzacyjne, rankingi i zestawienia na podstawie ankiet od użytkowników serwisów, organizacja wspólnych imprez branżowych (i ich obsługa medialna) a także działania promocyjne w serwisach internetowych obu partnerów.

"Współpraca strategiczna między największym tygodnikiem motoryzacyjnym w Polsce i serwisem ogłoszeniowym o najwyższym zasięgu w polskim Internecie to krok do stworzenia kompleksowej platformy motoryzacyjnej. Unikatowa oferta, łącząca zalety medium drukowanego i elektronicznego, stanowi odpowiedź na coraz większe oczekiwania czytelników i użytkowników serwisów internetowych" - mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska.