WP uruchamia sieć reklamową wspólnie z TVP i Orange (9,5 mln użytkowników on-line)

AdTotal to nowa sieć sprzedaży uruchomiona przez Wirtualną Polskę. Główną zaletą sieci AdTotal ma być całościowa, 4-ekranowa (WWW, LCD, mobile, wideo) oferta reklamowa. Reklama telewizyjna (w ramach AdTotal) emitowana będzie na kanale Orange Sport, a reklama internetowa obejmie 9, 5 mln użytkowników (real users) odwiedzających serwisy WP, TVP.pl i Orange. AdTotal jest częścią Orange Advertising Network.

Dzięki sieci AdTotal (nazwę brandu oparto o ideę marketingu totalnego) reklamodawca może wykorzystać cztery nośniki, które pozwalają zbudować szerszy zasięg.

Udostępniane w ramach AdTotal powierzchnie reklamowe należą do stosunkowo ograniczonej liczby podmiotów. Zasięg sieci w internecie tworzą więc: portal WP.pl (oraz serwisy należące do WP: Niewiarygodne.pl, AleFaceci.pl, DoCelu.pl, NoCoTy.pl itd.) portal TVP.pl, serwisy Orange (Orange Music, Orange SMS, Orange Sport). Daje to sieci zasięg na poziomie 60 proc. i 9,5 mln użytkowników ru (za październikowym badaniem Megapanel PBI/Gemius)

W skład oferty mobilnej sieci AdTotal wchodzi witryna mini.wp.pl. Natomiast reklamy wideo emitowane będą przez WP.tv, TVP.pl oraz na kanale Orange Sport TV (platforma Canal+, Videostrada itp).

Na potrzeby rozwoju brandu AdTotal Wirtualna Polska powołała do życia nowe zespoły reklamowe: sprzedaży, budowy oferty i obsługi parterów sieci.

By osiągnąć dziś sukces na rynku reklamowym należy zmienić tradycyjne postrzeganie konkurencyjności mediów i budować oferty cross-mediowe. - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski - Rynek medialny jest coraz bardziej rozdrobniony, więc budowanie zasięgu i dotarcie do właściwych grup celowych stało się dziś dla reklamodawców znacznie trudniejsze. AdTotal ułatwia realizację tego zadania, umożliwiając kontakt użytkownika z reklamą w tym miejscu, w którym konsument akurat przebywa.

AdTotal stanowi część Orange Advertising Network, paneuropejskiej struktury, która powstała dla realizacją strategii reklamowej koncernu. OAN ma na celu umożliwienie wykorzystania powierzchni reklamowych Orange (w Polsce m.in. telewizji Orange Sport, serwisu Orange Music) - i innych zrzeszonych wydawców - do celów reklamowych w krajach, w których OAN funkcjonuje.

AdTotal reprezentuje Orange Advertising Network w Polsce, zaś OAN wykorzystuje zasoby AdTotal w celu budowy oferty dla kampanii paneuropejskich.

Więcej o strategii AdTotal dowiecie się na konferencji adstandard 2009

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.