PMPG inwestuje w One Group

Platforma Mediowa Point Group SA nabyła 40% udziałów w spółce One Group powiększając tym samym swoje portfolio o serwisy społecznościowe Ukaraj.pl i Bulvar.pl

Na podstawie umowy Platforma Mediowa Point Group SA obejmie 40,3 proc. udziałów w One Group z opcją zwiększenia zaangażowania do 70,3 proc. w ciągu 12 miesięcy od podpisania dokumentów.

Portfel PMPG SA powiększa się w ten sposób o społecznościowe serwisy poświęcone rozrywce i lifestylowi: Bulvar.pl i Ukaraj.pl. Wg informacji PMPG serwisy te w sumie odwiedza ok. 300 000 użytkowników miesięcznie generujących ok. 3 mln odsłon. Listopadowy Megapanel PBI/Gemius dostarcza jednak tylko statystyk na temat Ukaraj.pl - odwiedziło go 144 tys. real users.

Ukaraj.pl to serwis publikujący plotki i doniesienia z życia znanych osób, galerie zdjęć oraz materiały video dotyczące polskich i światowych gwiazd. Bulvar.pl jest witryną prezentującą luksusowe produkty i usługi oferowane na całym świecie z zakresu trendów w modzie i stylizacji, lifestylu oraz show biznesu.

Dzięki tej transakcji PMPG znacząco zwiększy swój zasięg w internecie, docierając do kilkukrotnie większej grupy użytkowników niż obecnie dociera serwis plotkarski zarządzany przez spółkę - powiedział Artur Racicki, dyrektor ds. rozwoju serwisów internetowych Platformy Mediowej Point Group. Z punktu widzenia PMPG jest to grupa bardzo atrakcyjna obejmująca ludzi młodych i bardzo młodych, tzw. heavy userów, czyli osoby które korzystają z internetu od co najmniej dwóch lat i spędzających w sieci najwięcej czasu.

W ramach umowy zarządzanie serwisem Kulisy.pl (znajdującym się w portfolio PMPG od sierpnia 208 r.) zostanie przeniesione do One Group. Spółką One Group będzie kierował dwuosobowy zarząd, do którego wejdą Konrad Kossowski, dotychczasowy współwłaściciel spółki, oraz osoba rekomendowana przez PMPG SA. Nastąpi również integracja zespołów redakcyjnych wszystkich serwisów z tego obszaru.

Źródło: http://www.point-group.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.