SMI dla Unilever

Ruszyła gra biznesowa firmy Unilever. Projekt Unilevergame powstał z myślą o studentach, którzy pragną zdobyć doświadczenie zawodowe w międzynarodowym koncernie i rozpocząć swoją karierę w firmie będącej jednym z liderów branży FMCG.

Przez jedenaście tygodni na uczestników czekać będą realne zadania z różnych obszarów biznesu. Co tydzień będzie można zdobywać kolejne punkty przybliżające uczestników do wygranej. Na zwycięzców czekają preferencje w rekrutacji na praktyki letnie i możliwość ponownego sprawdzenia swoich sił - tym razem w realnym świecie biznesu.

Do zabawy można dołączyć do 31 stycznia 2009 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: Unilevergame.com.

SMI dla Unilever

Przygotowaniem projektu zajęły się: Human Qapitals od strony kreatywnej i merytorycznej oraz SUPERMEDIA Interactive od strony realizacyjnej.