BizOn media: jesteśmy liderem w zakresie sprzedaży biznesowej powierzchni reklamowej

Od stycznia do portfolio sieci reklamowej BizOn Media dołączyły serwisy: Bankier.pl i pozostałe witryny z Grupy Bankier.pl, a także E-prawnik.pl należący do Grupy Money.pl oraz serwis mediowy WirtualneMedia.pl. Wg zapewnień przedstawicieli sieci od początu 2009 r. BizOn media stał się największym w Polsce oferentem powierzchni na serwisach biznesowych.

Sieć reklamowa BizOn media poinformowała, że od stycznia po nawiązaniu współpracy z witrynami Grupy Bankier.pl oraz serwisami: E-prawnik.pl (Grupa Money.pl) i portalem mediowym WirtualneMedia.pl, których łączny miesięczny zasięg wynosi 2,2 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10), jest największym w Polsce oferentem oferentem powierzchni na serwisach biznesowych.

Według badania (prognoz) zasięg naszej sieci wynosi ponad 5,1 mln internautów, przewyższając o ok. 1,85 mln real users zasięg biznesowej oferty sieci Ad.net - mówi Rafał Szychowski, Managing Director BizOn media. Dane uwzględniające styczniowe zmiany, na które powołuje się BiZon media mówią, że sieć Ad.net w sekcji "biznes, finanse, prawo" dociera obecnie do ponad 3,3 mln użytkowników, Onet.pl do ok. 2,7 mln, a WP do ok. 1,8 mln internautów.

Naszym celem jest zbudowanie takiej świadomości istnienia naszej marki wśród marketerów, aby BizOn był punktem wyjścia przy planowaniu i kupowaniu każdej kampanii biznesowej w polskim internecie. - mówi Rafał Szychowski.

Faktyczny biznesowy zasięg sieci BizOn media w 2009 r. (oparty na twartych danych, a nie prognozach i szacunkach) możliwy będzie do poznania dopiero po opublikowaniu badań Megapanelu za styczeń br, a więc za ok. 2 miesiące.

Źródło: http://www.bizonmedia.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.