Dobry weekend dla świątecznego e-commerce w USA, ale słabszy rok

Amerykańscy internauci wydali podczas weekendu poprzedzającego święta Bożego Narodzenia prawie dwa razy więcej pieniędzy, niż w analogicznym okresie w 2007 r. - wynika z danych opublikowanych przez comScore. Nie znaczy to jednak, że obroty sprzedawców zwiększyły się w omawianym sezonie - łączna suma wydatków świątecznych w sieci jest w tym roku o 1 proc. niższa niż w zeszłym.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Pomiędzy 20-21 grudnia klienci poświęcili na zakupy on-line 667 mln USD - w zeszłym roku była to suma rzędu 341 mln USD. Mimo podwojenia wyniku w tych szczególnych dniach, amerykańska branża e-commerce nie może pochwalić się wzrostem tempa rozwoju. Począwszy od 21 grudnia tego roku, internauci wydali 24,71 mld on-line, co w porównaniu z wynikiem z 2007 roku, kiedy tą drogą wydano łącznie 24,96 mld USD, oznacza spadek o 1 proc.

Oczywiście różnica może wydawać się nie znaczna, aczkolwiek jeżeli dodamy do tego słaby rok dla biznesów działających zarówno w sieci jak i poza nią (brick-and-mortar), wyniki finansowe mogą być ponure dla sprzedawców, którzy liczyli na spory zarobek z przedświątecznego szału zakupowego.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.