GazetaPraca.pl: wideo w ogłoszeniach

GazetaPraca.pl wprowadza materiały wideo w treści ogłoszeń rekrutacyjnych jako odpowiedź na potrzeby kandydatów, którzy chcą bardziej bezpośredniego kontaktu z firmami, do których mają aplikować.

Agora powołując się na badania ("Know. Przyszłość marki korporacyjnej" przeprowadzone przez Euro RSCG Poland), które wykazały, że 90% Polaków oczekuje od firm bardziej bezpośredniej komunikacji, wskazuje na potrzebę dostarczenia kandydatom szerszej informacji o przyszłym pracodawcy niż tylko dane tekstowe. I w serwisie GazetaPraca.pl (ponad 1 mln 366 tys. użytkowników wg wrześniowego Megapanelu PBI/Gemius) oferuje możliwość zamieszczania przy ogłoszeniach materiałów wideo.

Każdego dnia ogłoszenia rekrutacyjne przeglądają tysiące osób. Dzięki materiałom wideo możemy bliżej poznać swoich przyszłych pracodawców, ale też firmy od których kupujemy usługi i produkty. Oferty pracy wzbogacone o wideo stają się jeszcze lepszym nośnikiem wizerunku zarówno korporacyjnego, jak i wizerunku pracodawcy - mówi Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl.

Serwis nie wprowadza ograniczeń co do długości materiałów. Koszt oferty pracy wzbogaconej filmem będzie o 20% wyższy niż koszt standardowej oferty pracy publikowanej w serwisie.

To może być Twoje miejsce pracy, Twoja poranna kawa i Twój komputer - obrazowo przekonuje Agora w jednym z własnych rekrutacyjnych wideo-ogłoszeń zamieszczonych w serwisie GazetaPraca.pl.

Źródło: http://press.gazetapraca.pl