Czat online z konsultantem w Merlinie

W księgarni internetowej Merlin.pl zakończyła się faza testów dotyczących wprowadzenia funkcjonalności live chat, za pomocą której bezpośrednio w czasie rzeczywistym komunikować się można online z konsultantem sklepu.

Celem wprowadzenia dodatkowej funkcjonalności - czatu online z konsultantami e-sklepu - była poprawa jakości obsługi klienta w newralgicznym okresie przedświątecznym oraz odciążenie telefonicznej infolinii.

Na stronach serwisu http://merlin.pl znajduje się przycisk, którego kliknięcie aktywuje okno rozmowy z reprezentantami sklepu.



Wprowadzenie usługi live chat jest kolejnym udogodnieniem, umożliwiającym klientom łatwy i szybki kontakt z firmą - mówi Agata Czarnowska, rzecznik prasowy Merlin.pl.

Oprogramowanie live chat wykorzystywane jest przez dwa działy - Biuro Obsługi Klienta oraz Dział Reklamacji i Zwrotów. Czat-online obsługiwany jest przez 15 konsultantów i czynny jest w godzinach 8.00-19.00.



Dla Merlina zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku - przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień - czytamy w informacji prasowej.

Twórcą oprogramowania jest spółka LIVECHAT Software, należąca do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A.

Źródło: http://media.netpr.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.