Piłka24.pl: polska piłka jako produkt medialny i marketingowy

Celem nowego projektu internetowego uruchamianego przez Platformę Mediową Point Group S.A jest ukazanie polskiej piłki nożnej i krajowej ekstraklasy jako produktu medialnego, marketingowego, wizerunkowego i biznesowego.

http://Pilka24.pl - nowy internetowy projekt Platformy Mediowej Point Group S.A od podobnych serwisów o tematyce sportowej wyróżniać ma unikalna zawartość treściowa, doświadoczny zespół ekspertów (a w nim m. in. trenerzy, piłkarze, rzecznicy prasowi, specjaliści od marketingu sportowego) oraz wykorzystanie multimediów, potencjału blogosfery oraz user generated content.

Piłka24.pl: polska piłka jako produkt medialny i marketingowy
Chcemy pokazywać, jak wygląda liga od kuchni, poruszać tematy, których nie porusza nikt inny - mówi Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl, pomysłodawca i administrator nowego serwisu.

Użytkowników przyciągnąć ma również inowacyjne zarządzanie zawartością, dzięki czemu będą mieli oni możliwość selekcji treści zamieszczonych w portalu i dopasowywania ich do własnych potrzeb. Każdy będzie mógł ponadto dodawać własne newsy oraz multimedia.

Skupiamy wokół portalu grono ekspertów z różnych dziedzin i inicjujemy dyskusje oraz kampanie społeczne dotyczące polskiego futbolu - mówi Artur Racicki podkreślając "misyjność" nowego serwisu. Piłka24.pl ma być narzędziem środowiska piłkarskiego do kreowania nowych trendów, opracowywania zmian i ich wdrażania. Chcemy wspólnie zastanowić się, w jaki sposób można zbudować markę polskiej ligi, a potem, poprzez konkretne akcje, ją budować.

Liderami polskiego internetu w kategorii sportowej (wg wrześniowego Megapanelu PBI/Gemius, 2008) są: serwisy sportowe Onet.pl (2 mln 988 tys. real users), serwisy WP (2 mln 327 tys. real users) oraz serwisy sportowe Interii (1 mln 369 tys. real users). Portal Sport24.pl z portfolio PMPG S.A we wrześniu 2008 r. odwiedziło 143 tys. użytkowników, co dało mu 14. lokatę w omawianej kategorii.

Źródło: http://www.point-group.pl