3,5 mln użytkowników o2.pl zasili sieć Glossy Media

Dzięki współpracy ze spółką o2.pl, Glossy Media, pierwsza sieć reklamy internetowej dla kobiet, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych: Pudelek.pl, Kafeteria.pl, Egoisci.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl, LuxLux.pl, Snobka.pl, o2.pl Kuchnia oraz Samosia.pl.

Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która będzie dobierana kontekstowo. Obecnie sieć proponuje pakiety: Kobieta i Lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta i kulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna.

Łączny zasięg witryn o2.pl, które znalazły się w sieci Glossy Media, wynosi 22,5 proc. Oznacza to, że witryny te miesięcznie odwiedzane są przez 3,5 mln internautów (real users).

"Glossy Media ma w swoim portfolio dobrze zaprojektowane produkty w kategorii, w której tradycyjnie jesteśmy mocni, zarówno poprzez serwisy premium, jak i rozrywkowe o profilu kobiecym. Mariaż oferty serwisów z dotychczasowego portfolio Gazeta.pl i o2.pl pozwoli sięgać po większe budżety z rynku internetowego, ale może być też argumentem w rozmowach z klientami, którzy większość budżetów zostawiają w TV" - mówi Filip Hołowczyc, dyrektor biura reklamy o2.pl.

Oprócz serwisów należących do Gazeta.pl czy o2.pl, sieć współpracuje m.in. z Fotka.pl, Czasdzieci.pl, Parenting.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl.