Max Weber liczy na kolejne nagrody

Po sukcesie w Online Flash Festival w Barcelonie, wrocławska agencja Max Weber została zakwalifikowana do grona finalistów Flash Film Festival 2002.

W tegorocznej edycji Online Flash Festival, wrocławski Max Weber zwyciężył w kategorii „Cartoon” przedstawiając rysunkowy film interaktywny „Max Weber’s Pit”. Po tej nagrodzie, przyznanej pod koniec marca br., serwis internetowy firmy został wyróżniony majową nagrodą FWA ONE AWARD (www.FavouriteWebsiteAwards.com). Obecnie firma ma szanse podczas konkursu towarzyszącego konferencji Flashforward2002.

Konferencja Flashforward jest najstarszą i najbardziej prestiżową imprezą na świecie związaną z technologią animacji internetowych - Macromedia Flash. W tegorocznej edycji konkursu w 15 kategoriach rywalizować będzie 60 finalistów. Max Weber zgłosił do konkursu swój serwis internetowy i rywalizować będzie w grupie czterech finalistów w kategorii "Typography". Rozstrzygniecie nastąpi 11 lipca br.

Do tego dnia internauci będą głosować pod adresem: www.flashforward2002.com/nyc/films/votepage.html na najlepszy serwis, który otrzyma nagrodę publiczności - People's Choice Award.

Max Weber istnieje od maja 2000 roku. Obsługuje między innymi Philips Polska, Warner Bros., Polskie Towarzystwo Finansowe, Auto Internet, Wydawnictwo Phoenix Press Media, TETA, Lemon, NOS BBDO. Wśród ostatnich realizacji Maxa znalazły się animacje wykonane na potrzeby reklam telewizyjnych dla KFC ("Twister Dragon") i Frito Lay ("Cheetos Sweetos").