Crowley baz Datastar

Crowley Data Poland rezygnuje ze świadczenia bezprzewodowych usług pod marką Datastar, na rzecz nazwy Crowley. Zmiana ma na celu unifikację nazewnictwa w ramach całej grupy kapitałowej.

Jak informują przedstawiciele firmy, zmiana ma na celu unifikację marki w ramach całej grupy kapitałowej. Dostosowując nazewnictwo w Polsce firma liczy na "wykorzystanie pozytywnych skojarzeń, jakie niesie ze sobą nazwa Crowley" oraz zwiększenie rozpoznawalności marki.

Polski Crowley wprowadza też nowe hasło firmy: „Są sieci idealne”. Firma będzie prowadzić działania marketingowe mające na celu odświeżenie wizerunku. „Jestem bardzo zadowolony z naszych postępów w Polsce i perspektyw rozwoju tego rynku. Myślę, że wzrost, który mamy w tej chwili, dopiero się rozpoczyna. To dlatego, że działamy w bardzo specyficznej niszy” – powiedział m.in. o sytuacji polskiego oddziału George Crowley jr.