Platforma B2B w Hoga.pl

Portal pośredniczy w dostępie do platformy B2B WebTradeCenter, oferujacej pośrednictwo w zakupie i sprzedaży 1,5 tys. produktów z siedmiu branży.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Na mocy podpisanego porozumienia, Hoga.pl udostępnia od dziś zasoby platformy B2B WebTradeCenter, należącej do FF Computers. W ofercie platformy znajdują się produkty z branży spożywczej, chemicznej, rolnej, stali i metali, opakowań, tekstylnej oraz drzewnej. Platforma umożliwia także kontakty firm polskich z zagranicą.

„To kontynuacja naszej strategii budowy usługowego charakteru Hoga.pl. Platforma jest przeznaczona przede wszystkim dla małych i średnich firm. Sami także zamierzamy korzystać przy sprzedaży usług z pośrednictwa platformy. Hoga będzie zarabiać pobierając procent od abonamentu płaconego przez uczestników WTC, którzy pojawią się na platformie za pośrednictwem portalu. Liczymy na dodatkowe wpływy dzięki przyciągnięciu reklamodawców” – powiedział Wawrzyniec Kuźmicz z Hoga.pl.

Według informacji WTC, liczba użytkowników platformy przekracza obecnie 1500, z czego ok. 10% to aktywni – sprzedający i kupujący - uczestnicy. Zdecydowaną większość klientów stanowią firmy z sektora MSP. WTC planuje wkrótce rozszerzyć swoją ofertę m.in. o systemy mikropłatności pozwalające korzystać z poszczególnych ofert.

WTC zarabia jedynie na abonamencie, nie pobiera natomiast prowizji od transakcji. Platforma zaczęła pobierać opłaty abonamentowe od początku br. Jej kapitał zakładowy wynosi 3,29 mln zł.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.