Platforma B2B w Hoga.pl

Portal pośredniczy w dostępie do platformy B2B WebTradeCenter, oferujacej pośrednictwo w zakupie i sprzedaży 1,5 tys. produktów z siedmiu branży.

Na mocy podpisanego porozumienia, Hoga.pl udostępnia od dziś zasoby platformy B2B WebTradeCenter, należącej do FF Computers. W ofercie platformy znajdują się produkty z branży spożywczej, chemicznej, rolnej, stali i metali, opakowań, tekstylnej oraz drzewnej. Platforma umożliwia także kontakty firm polskich z zagranicą.

„To kontynuacja naszej strategii budowy usługowego charakteru Hoga.pl. Platforma jest przeznaczona przede wszystkim dla małych i średnich firm. Sami także zamierzamy korzystać przy sprzedaży usług z pośrednictwa platformy. Hoga będzie zarabiać pobierając procent od abonamentu płaconego przez uczestników WTC, którzy pojawią się na platformie za pośrednictwem portalu. Liczymy na dodatkowe wpływy dzięki przyciągnięciu reklamodawców” – powiedział Wawrzyniec Kuźmicz z Hoga.pl.

Według informacji WTC, liczba użytkowników platformy przekracza obecnie 1500, z czego ok. 10% to aktywni – sprzedający i kupujący - uczestnicy. Zdecydowaną większość klientów stanowią firmy z sektora MSP. WTC planuje wkrótce rozszerzyć swoją ofertę m.in. o systemy mikropłatności pozwalające korzystać z poszczególnych ofert.

WTC zarabia jedynie na abonamencie, nie pobiera natomiast prowizji od transakcji. Platforma zaczęła pobierać opłaty abonamentowe od początku br. Jej kapitał zakładowy wynosi 3,29 mln zł.