Wakacje.pl w marcu na plusie

W pierwszym kwartale br. portal Wakacje.pl sprzedał usługi turystyczne o wartości 312 tys. zł, uzyskując 84 tys. zł przychodów i 14 tys. zł zysku netto. W marcu serwis pośredniczył w dokonaniu 520 rezerwacji drogą on-line, ośmiokrotnie wzrosła w stosunku do poprzednich miesięcy br. liczba zapytań kierowanych przez internautów.

Wakacje.pl zarobiły głównie na sprzedaży wycieczek czarterowych – stanowiła ona 90% całego obrotu spółki. Portal, kojarzony niekiedy jako dostawca produktów turystycznych z dolnej półki, najwięcej czarterów sprzedał na Dominikanę. Internauci kupowali za pośrednictwem Wakacji.pl ofertę biur Big Blue, Rainbow Tours, Selectours oraz As Tour.

W marcu za pośrednictwem Wakacje.pl zarezerwowano 520 wyjazdów i usług turystycznych. W porównaniu do stycznia br., kiedy to serwis odnotował zbliżoną liczbę rezerwacji, ośmiokrotnie wzrosła za to liczba zapytań kierowanych droga internetową.

Obecnie w bazie serwisu zgromadzonych jest ponad 100 tysięcy ofert. Portal sprzedaje jako agent oferty turystyczne 23 biur podróży, a swojej bazie prezentuje oferty także 80 innych - średnich i małych biur turystycznych. Serwis posiada prawa do domeny wakacje.pl, ponadto wykupił inne „turystyczne” adresy, jak: wypoczynek.com.pl, wypoczynek.pl, vacations.pl, last-minute.pl, last-minute.com.pl, noclegi.com.pl.