CRM dla TP S.A.

Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Wdrażana platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft. Wartość kontraktu wynosi 67 mln zł.

Wydarzenia
24 lutego 2017 r.

Rama agile okazuje się często niezwykle skutecznym sposobem realizacji projektów IT. Dość powszechne jest fałszywe przekonanie, że zaletą...

Zarejestruj się
27 lutego 2017 r.

Przebieg warsztatów opierać się będzie na analizie, wspólnie z uczestnikami, poszczególnych etapów tworzenia usług mobilnych z perspektywy...

Zarejestruj się
Sofrecom Polska - spółka zależna France Telecom i PricewaterhouseCoopers Polska będą realizować pierwszą fazę wdrożenia systemu CRM dla Telekomunikacji Polskiej SA. Zawarta między stronami umowa zakłada pilotażowe wdrożenie systemu w rejonie poznańskim, gdzie utworzone zostanie centrum kontaktowe obsługujące klientów indywidualnych oraz część klientów biznesowych. Platforma oparta będzie na oprogramowaniu PeopleSoft 8 CRM. Łączna wartość kontraktów dotyczących pierwszej fazy realizacji systemu wynosi 67 mln zł.

List intencyjny dotyczący współpracy z Sofrecom-PricewaterhouseCoopers zarząd TP SA podpisał już w październiku 2001 r. Od tamtego czasu, rozmowy dotyczące wdrożenia systemu CRM, spółka prowadziła wyłącznie ze zwycięskim konsorcjum.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.