Trzy sieci jeden profil

Ad.net, IDMnet i ARBOmedia podpisały porozumienie w sprawie wypracowania jednolitego standardu badania profili internautów odwiedzających witryny należące do ich sieci.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Obecnie na rynku funkcjonuje kilka badań tego typu. Swoje produkty tego typu oferują SMG/KRC (Audience Profile), TNS OBOP (web-profiler), Internet Monitor (Pro Active international) oraz wspólnie ARC Rynek i Opinia z ARBOmedia.

Jak stwierdzają przedstawiciele trzech największych internetowych sieci reklamowych w Polsce, badania te różnią się metodologią i zakresem zbieranych informacji. Stąd właśnie potrzeba wypracowania jednolitego standardu badania profilu użytkownika, który pomoże uporządkować rynek badań i zarazem rynek reklamy internetowej. „Mamy nadzieję, że wybrany produkt badawczy otrzyma certyfikat IAB (Interactive Advertising Bureau) Polska” - stwierdzili we wspólnym oświadczeniu Adam Dyba (IDMnet), Tomasz Cisek (Ad.net) oraz Marcin Woźniak (ARBOmedia).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.