Pierwsza setka w Panoramie

W tydzień od uruchomienia platformy e-commerce w portalu Panorama Firm znalazło się w niej 100 produktów, które można kupić lub wylicytować. Podpisano ponad 200 umów z firmami, które chcą znaleźć się na platformie, ponad 20 już wykorzystuje platformę.

Platforma handlowa pf.pl obejmuje pasaż, aukcje i platformę B2B. W tydzień po uruchomieniu platformy handluje za jej pośrednictwem około 20 firm. Liczba produktów oferowanych na platformie dochodzi do 100, z tymże część stanowią najwyraźniej „testowe” oferty. Tym niemniej na wprowadzenie na platformę czeka już ponad 200 kolejnych firm, z którymi podpisano umowy. Potencjalna baza klientów pasażu Panoramy Firm jest przy tym imponująca – obejmuje ok. 700 tys. podmiotów zarejestrowanych w bazie tego informacyjnego portalu.

Do końca kwietnia br. bezpłatnie wprowadzane na platformę firmy dodatkowo uzyskują gwarancję półrocznego korzystania z oprogramowania platformy za darmo. „Obecny kształt platformy nie jest jeszcze jej ostateczną formą – zbieramy m.in. propozycje i uwagi uzytkowników. Pracujemy nad wprowadzeniem płatności online, mikropłatności i płatności poprzez SMS” – powiedziała Iwona Wardzyńska, rzeczniczka Panorama Polska zarządzającej portalem.