eCRM w BRE

System wdrażany przez AMG.net będzie obsługiwał bankowość detaliczną w BRE – mBank, Izzybank, Multibank oraz użytkowników portalu Multiport.

eCRM wdrażany w BRE oparty jest na platformie ATG Dynamo Customer Management Suite. System zarządzania relacjami z klientem jest przeznaczony do obsługi użytkowników i klientów Multiportu oraz kont mBanku, Multibanku i IzzyBanku.

Głównym wykonawcą wdrożenia jest AMG.net. AMG.net prowadzi wsparcie wdrożonych rozwiązań i przygotowuje wprowadzenie dodatkowej funkcjonalności działających serwisów.

eCRM ma pomóc w spójnym potraktowaniu klienta indywidualnego BRE, poprzez zaoferowanie mu wszystkich produktów detalicznych, w tym docelowo usług funduszu inwestycyjnego, domu maklerskiego i funduszu emerytalnego. W oparciu o platformę ATG Dynamo powstały wcześniej serwisy Multiport, Multibank i IzzyBank. Planowany nowy serwis mBanku także będzie utworzony w oparciu o tą platformę.

Anonimowy profil użytkownika powstaje w systemie eCRM w momencie obejrzenia przez niego internetowej reklamy BRE Banku w zewnętrznym serwisie. Zbierane są w nim następnie dalsze informacje o kolejnych kontaktach z reklamą, wizytach na stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy użytkownik dokonuje rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z profilu anonimowego kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika. Na tej podstawie następuje personalizacja zawartości serwisów wobec użytkowników anonimowych (Multibank) jak i zarejestrowanych (IzzyBank, Multiport). Personalizacja może bazować na decyzjach użytkownika, tak jak w przypadku wyboru wskaźników finansowych lub ulubionych artykułów w Multiporcie, albo być sterowana przez system – prezentacja artykułów dopasowanych tematycznie do zidentyfikowanych uprzednio zainteresowań użytkownika.

BRE Bank stosuje także w ramach platformy ATG mechanizm scenariuszy biznesowych, które są zaaranżowaną według schematu serią interakcji z użytkownikiem serwisu. Scenariusze są stosowane do śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania bannerowymi kampaniami promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w formie spersonalizowanych kampanii e-mailowych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.